Комплекти офісних меблів для персоналу
Комплекти офісних меблів для персоналу
В будь-якій фірмі є хоча б невеликий офіс, складається з 1-2 приміщень. А якщо компанія побільше, то вона має кілька офісів, де співробітники розсортовані по відділам. Бухгалтерія, відділ IT - фахівців, менеджерів, рекламне підрозділ, приймальня, ресепшн потребують меблюванню відповідного типу.
Що входить в комплект меблів:
1. Саме компактне місце для співробітника – це стіл і стілець. В еру активної комп'ютеризації, коли всі фінансові розрахунки, конструкторські розробки, продажу та маркетинг здійснюються з допомогою інструментів віддаленого дії, підвищеним попитом користуються комп'ютерні стільці.
2. Столи замовляють як кожного працівника, так і для спільного розміщення з двох сторін. У тих офісах, де приймають відвідувачів, столи мають фігурну або більш видовжену форму.
3. Шафи. Сама об'ємна частина інтер'єрного оформлення. Вони необхідні для зберігання документів в пластикових агрегаторах і картонних папках, інструкцій, робочої літератури. Для цих цілей пропонуються стелажні конструкції і закриті моделі, з «глухим» фасадом, склом. Одежні шафи зазвичай вибираються у форматі «купе», хоча для невеликих офісів часто замовляють дводверні, класичні аналоги. У найбільш економних варіантах для співробітників купують вішалку на стійці.
4. Тумбы. Это – своеобразные мини-шкафы, основная задача которых заключается в хранении офисных аксессуаров, бумаги для принтера, картриджей, канцелярии. Невысокие тумбы часто применяют в виде подставки для оргтехники.
Мы изготовим комплект мебели по вашим запросам. Предлагаем свои наработки, представленные на сайте, в которые можно вносить коррективы. Ориентируемся на оговоренные сроки, приступам к работе после уточнения всех деталей сотрудничества.